*

CANDY - nowa seria papierów od WYCINANKI!

Kolejna porcja wycinankowych papierów do scrapbookingu powinna pojawić się w naszym sklepiku już w przyszłym tygodniu.

Z tej okazji nie możemy nie zaproponować Państwu potrójnego zestawu papierów "CZERWCOWA NOC".

Aby wziąć udział w losowaniu pachnących jeszcze farbą drukarską arkuszy, łączących ciepłe róże, stonowane zielenie i intensywną czerń z nutką ecru należy

-zostawić komentarz pod tym postem,
-umieścić na swoim blogu post informujący o bliskiej premierze nowych papierów Wycinaki z jednym z poniższych zdjęć i linkiem do naszej zabawy,
-lub poinformować na swoim blogu o CANDY umieszczając zdjęcie z papierami np. na pasku bocznym strony.

Jeżeli ktoś z Państwa nie prowadzi bloga, prosimy o pozostawienie w komentarzach adresu poczty elektronicznej.

Losowanie w środę, 20 kwietnia.

Zapraszamy do zapoznania się z kolekcją "CZERWCOWA NOC":





103 komentarze:

  1. Jesteście niesamowici - kolejna kolekcja papierów - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. a co mi tam! będzie szczęście lub go nie będzie, ale ustawiam się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie... one są wprost stworzone DLA MNIE!!!
    niech Szczęśliwy Los o tym pamięta w dniu losowania:)
    Pozdrawiam i oczywiście się zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajmuję miejsce w kolejce . Papiery śliczne . Pozdrawiam Mila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja poproszę. Mam nadzieję, że te cudeńka trafią w moje łapki :)
    adres mailowy
    ktosiulka[at]tlen.pl

    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Mariola
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne!! Nie mogę się w tej kolejce nie ustawić! :) Juz nawet mam pomysly jak takie papiery wykorzystac :)

    Post o Waszym Candy oczywiscie umiescilam u siebie na blogu: http://mapowska.blogspot.com/2011/04/nowe-papiery-i-candy-w-wycinance.html

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne papiery muszę spróbować ;)
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  9. już za chwileczkę, juz za momencik...moze uda sie je ku sobie przykręcić....:)
    z niecierpliwością czekam na losowanie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne papiery,zapiszę się na candy-może się uda..

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ macie tempo z nowościami, ale przy takiej drużynie projektantek to nie ma się co dziwić:D Notka jest info na pasku też zatem pozostaje czekać na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne papiery, więc ja również ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbuję szczęścia ,może mi się poszczęści,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne papierki!! :)) Info u mnie już jest:
    http://na-tarasie.blogspot.com/2011/04/candy-w-wycinance.html

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja także się dopiszę ... może los do mnie się uśmiechnie :))
    http://rena1001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wygram, wygram! Wierzę w to!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się =]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również spróbuję, a może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może dopisze mi szczęście, bo papiery są cudne

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez sie zapisuję na te piękne papiery

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne kolory:)
    Może się w końcu uda:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zwykle ustawiam się w kolejce. Uwielbiam nowe papiery

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolekcja jest super. Oczywiście u mnie na blogu info już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jaaaa się też zapisuję :)
    info tu: http://askowo.blogspot.com/2011/04/czerwcowa-noc.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, kolejne papierki!!! Super. Staję w kolejce obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kto nie gra, ten nie wygrywa - zgodnie z tą zasadą zgłaszam się do zabawy i liczę na szczęście :)
    Info o candy tu:
    http://agasi-papierkowy-kacik.blogspot.com/2011/04/wycinanka-na-sodko.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są te papierki, chętnie bym je przygarnęła, zapisuję się więc w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne papiery, zapiszę się i ja licząc na ciutkę szczęścia w losowaniu :)
    Info w pasku bocznym
    http://novinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne, czekam z niecierpliwością na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dobrze mi się pracuje na papierach z Wycinanki. Zapisuję się po nową kolekcję!
    Info na blogu już jest:)
    http://nawiedzonaulala.blogspot.com/2011/04/rozne.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzeba dać szansę szczęściu...

    OdpowiedzUsuń
  32. I jeszcze ja, jeszcze ja, nie przepościłabym takiej wspaniałej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepraszam, nie podłam linku:
    http://selennea.blogspot.com/2011/04/nowa-kolekcja-papierow.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj można poszaleć z tymi papierami

    http://mimowolnezauroczenia.blogspot.com/2011/04/czerwcowa-noc.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Cóż, szczęściu trzeba pomagać, stąd moja obecność w tym miejscu! Pozdrawiam i życzę wszystkim: Radosnych spokojnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mnie cieszy poszerzająca się oferta polskich producentów! mam nadzieje, że info na pasku bocznym też może być?

    www.magia-domu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. to ja chętnie też stanę w kolejeczce
    post-info tu: http://cartolina-style.blogspot.com/2011/04/58115.html

    OdpowiedzUsuń
  38. dla takich ślicznych papierów wszystko :)
    msbeetlejuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne papiery!
    malami120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja też spróbuje szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja i ja i ja!:) Papierki zapowiadają się bardzo ciekawie:D Więc się piszę na candy! Pościk już jest!

    http://joasiunia.blogspot.com/2011/04/premiera-papierkow-w-wycinance.html

    Pozdrawiam Joasia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne wzory na nowych papierach !!
    a kolorystyka piękna !
    stanę sobie i pomarzę :)
    http://etrala-digi.blogspot.com/2011/04/obdarowana-zestawem.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Podobają mi się, chętnie przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne nowe wzory! Bardzo mi się podobają :) Piszę się na to Candy!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak zwykle cudo:)Więc spróbuję szczęścia...
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. przepiękne papierki:) spróbuję swojego szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo ładne te papieru, różowy chyba wygrywa ze wszystkimi, zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętna jestem niesłychanie.... Piękna następna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  49. wspaniała kolekcja, bardzo chętnie ją przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ustawiam się grzecznie w kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne papiery:) Ja staję również po nie w kolejce:)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisujemy się i my! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja cię kręcę!!! Kolejne fantastyczne papiery!
    Chętnie się nimi zaopiekuję!;-)
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam chęć, info w bocznym pasku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne papiery więc się zapisuję:)
    Ela.

    OdpowiedzUsuń
  56. Super papiery! Z chęcią takie bym przygarnęła ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Papiery śliczne. Już pisze info na pasku bocznym
    :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Na dwoje babka wróżyła, albo będę miała szczęście w losowaniu, albo nie;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. a nuż się uda :)
    gabrielarepetowska@10g.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  60. http://pobutach.blogspot.com/2011/04/czy-wy-tez-macie-problem-z-tytuowaniem.html

    No i ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  61. jak zwykle ostatnia... do czasu

    OdpowiedzUsuń
  62. mam na nie wielką ochotę!!!
    http://papierowamargaretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Piekne papiery, bardzo w moim stylu.
    agaciorek01@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczne wzorki ... i ja też spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  65. i ja się ustawiam w kolejce!:D

    OdpowiedzUsuń
  66. przyłączam się
    krysialipcowa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. ale cudności!!! może mi się poszczęści? dzięki za możliwość wygrania.`

    OdpowiedzUsuń
  68. ja też się przyłączam

    joanna5091@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. nowe papiery zawsze potrzebne,ustawiam się w kolejce i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  70. przecież wiadomo, że bez papieru ani rusz, więc jestem.
    madebyruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne papierki:) coraz bardziej lubię Wycinankę :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Po takie ładne papierki to warto się ustawić :)
    Może dopisze mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  73. To ja też się dopisuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  74. WoW!
    Trzymam za siebie kciuki, bo zestwaik jest cudny :)
    siasiektopotega@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Każde przydasie są mile widziane. :) Ustawiam się w kolejeczce i liczę na szczęście. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękne papiery!!! z chęcią je przygarnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Długa ta kolejka :) ale może się poszczęści:)
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Przepiękne papiery, nie dziwię się, że tak wiele osób chce je mieć :) ale ja też bym chciała ;0

    OdpowiedzUsuń
  79. Papiery cudo! Ustawiam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Sa poprostu super!I ja sie pisze.Moze szczescie dopisze?
    Bombi anetmis@alice.it

    OdpowiedzUsuń
  81. szczęściu trzeba pomagać...
    pozdrawiam
    alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Ojojoj, śliczności! Zapisuję się oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. ja też się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. a za czym kolejka ta stoi............
    to i ja staję, cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  85. bardzo fajne papiery, zapisuję się z nadzieją... :)

    OdpowiedzUsuń
  86. OOOooo papierki bardzo się przydadzą :) Monika wt333@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne papiery,śliczne wzorki i cudne kolory:) Ustawiam się w kolejeczce i liczę na szczęście.
    http://pampuchowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. i na koniec jeszcze ja się zgłaszam!Z pozdrowieniami.
    http://evikowe-ch-file.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Jejku papiery piękne...muszę założyć bloga, aby ogłaszać wszem i wobec i każdemu z osobna o candy, zwłaszcza jak do wygrania takie piękne papiery !!!! zgłaszam się !!:D

    moj mail frogus@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękne papierki. Wpisuję się na koniec. Może dopisze mi szczęście.

    OdpowiedzUsuń