*

Jak ozdabiać wycinanki w technice decoupage?



Jak chyba każdy kto zajmuje się decoupage mam wiele kolorów bejc do drewna, postanowiłam je wykorzystać do pomalowania wycinanek …no i … idealnie się je maluje !
Świetnie wchłaniają bejcę i kolor równomiernie się nakłada.

Do ozdobienia zegara użyłam:
- ornamenty roślinne
- cyfry
- papier czerwcowa noc

oraz z marketu budowlanego:
- bejce Syntilor w kolorze: malina, dąb rustykalny
- lakier akrylowy, satynowy do drewna
- klej do drewna
- farbę akrylową w kolorze: pastelowa orchidea

Najpierw nakleiłam papier na tarczę, żeby dowiedzieć się jak to zrobić, zerknijcie do kursiku - szkatułka decoupage
Następnie pomalowałam bejcą wycinanki. Boki cyfr malowałam trzymając je w ręce (bejca firmy Syntilor bardzo łatwo zmywa się z rąk) można użyć do tego też pęsety.





Cyfry przykleiłam klejem do drewna a boki zegara pomalowałam pastelową orchideą. Na koniec całość pokryłam lakierem.




Sagitta

1 komentarz: