*

Dekorowanie drewna.

Witajcie.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak ozdobić drewnianego konika używając preparatu do spękań.

1. Najpierw pomalowałam drewnianą zawieszkę farbą akrylową w kolorze lawendowym i zostawiłam do wyschnięcia.



2. Następnie nałożyłam jednoskładnikowy preparat do spękań i po wyschnięciu pomalowałam białą farbą. Tutaj najlepiej sprawdza się zwykła gąbka do naczyń. Farbę nanosimy 'tapując' gąbką raz przy razie. Należy uważać aby nie nakładać farby dwa razy w tym samym miejscu, gdyż spękania nam nie wyjdą. Zostawiamy całość do wyschnięcia.



3. boki konika przetarłam 3 kolorami farb: lawendową, różową i białą.



4. Całość została zabezpieczona lakierem akrylowym.




5. Po wyschnięciu dodałam tasiemkę - teraz wystarczy już tylko zawiesić ozdobę na ścianie.




pozdrawiam Shiraja

1 komentarz: