*

Po zachcianki do Wycinanki - czyli zawieszka na zamówienie.

Zachciało mi się napisu :), a tak na poważnie to dostałam zamówienie na zawieszkę z imieniem Mirella. W te pędy napisałam do wycinanki.net z zapytaniem o wykonanie takiego napisu. I proszę bardzo moja zachcianka spełniona :). Sam napis ma dł. ok 37cm i wysokość ok 15cm.














Pomalowałam go najpierw różową farbą akrylową a po wyschnięciu lekko przetarłam na biało.
Ponieważ sam napis był za delikatny aby od razu zawiesić go na ścianie, wykonałam ozdobną podkładkę z grubej tekturki.
Tutaj zastosowałam jednoskładnikowy preparat do spękań.
Po wyschnięciu oba elementy zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem akrylowym.
Napis nakleiłam na podkładkę za pomocą taśmy dystansowej, dzięki czemu zawieszka zyskała przestrzennego wyrazu. Na koniec wykrojnikowy motyl, ćwiek i gotowe. Całość zawisła na białej tasiemce.

Pozdrawiam ciepło
Shiraja

2 komentarze: